älskar dig bästaste liinafliickan! (L)

min lilla flicka åkte hem för sådär en stund sedan.
hon kom vid halv sju och vi har haft det grymaste bäst i kväll.
det var typ två vockor sedan vi träffades, om man inte räknar med skolan och ridningen.
för där går ju inte att prata om det vi behöver prata om.
så det var oerhört skönt.
bara prata och massa skratt!

för på söndag åker jag till branäs och kommer inte få träffa mina underbara ungar,
lina och andreas först på fredag! det är inte snällt!!! (LL'
Kärlek till er! (L)

Jag kommer sakan alla grymt mycket och det är kanppast att jag egentligen inte vill åka.
men det ska bli skönt och komma upp på skidorna igen.


 
vill ha sommar, vill ha lanthöjden, vill ha ridläger, vill ha bad, vill ha värma, vill ha foto, vill ha kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide