att stå i centrum är något jag inte gillar.

förkyld, hjärnan är grymt seg. smått ont i huvudet. grym träningsvärk i armarna. nervös inför imorogn.
jaa,, även jag bordde få klaga ibland.

har suttit och försökt att få ihop en jävla cd som inte vill min väg!!!
men efter tre försök så gick den tillslut!!!! efter mycket damp! xd
kommer vara grymt nervös imorogn!! skulle helst skita i det xd
menmen, lina får hjälpa mig:)<3

vi hade iaf grymt kul när vi tränade och plnarade. haha säger jag bara.
vi skulle kunna äga skiten ur alla! xd eller vad säger du lina?;):D(L)

var även i staden med lina igår. mycket mycket bra!!!

vit skjorta (bild) 99 :-
jeans shorts 249 :-
t-shirt (bild) 80 :-
behå 99:-
hårspray ca. 50:- ? xd


  

blev grymt sommar sugen!!!!

det som står på tur att köpa är:
- vår skor (converse)
- fotbollstrumpor
- Pilotglasögon! xd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide