bildbomb, den gamla goda tiden.

här kommer lite bilder från förr.
då man var lite och inte visste speciellt mycket.

tänk tillbaka, le och njut av minnerna.
de kommer aldrig att lämna dig.
  


lina, du och jag. nu och föralltid! <3

lägerskola -08
tänk hur mycket vi har förändrats!
jag vill göra om det nu ner alla känner alla! <3

ger massa kärlek till min klass som jag har gått nu i snart två år.
kommer fälla tårar sen när det är dags för oss att splitras. <3
idag är det exakt ett år och 12 veckor dit!

"sista kvällen med gänget"
oförglömligt!<3


haha, det här är nog det starkaste tidan minnet.
när vi körde knutgubbe och de fick stänga av området där vi var bara för att vi hade trampat upp så mycket xd
lek så länge du kan. sen är det försent.


sjönöstern -08 (L)

tidanskolan(L)

tidan disco, världsklass!;D<3
(eve får stå för de kvällarna:))

mycket av bilderna är från tidan. men det är därifrån jag har mest bilder och mest minnen, från den gamla goda tiden!<3

Kommentarer
Postat av: Fanny (:

kärlek på bilderna<3

2010-03-19 @ 19:39:57
Postat av: emelie

saknar det sjukt mke<3

2010-03-22 @ 16:45:26
URL: http://emelielandh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide