Borta bra, men hemma bäst.

Är hemma nu från branäs, som jag tröttnade på redan i tisdags.
haha xd menmen, fick stå ut och åka på det som fanns.
blev rätt mycket ski cross, blev utsed till åtets paparatsi, sömntuta och fick årets snygga vurpa.
gjorde tre fina vurpos som det var klass på allihopa!;D
haha, vi gillar det!

skulle kunnat stanna i några dagar till för att bara fota.
men har ju inte kameran jag vill ha. så var sådär lite halft taggad.
men blev lite ändå, men kan ju inte säga att det blir bra.
ni får inte så mycket av bildena här...

gått utan smink sedan i måndags, så hatar för tillfället att se mig i spegel.
och fräknarna ha kommit fram mer under dessa fyra soliga dagar i backen.
för perfekt väder har det varit, massa sol!:D
men jag är dock inte så brun i ansiktet som jag ville xdd

har får ni bilderna!:D (yy'


tycker mina skidor stämmer sååå bra på mig;) (bild nr. 5)
:D (yy'

Kommentarer
Postat av: C

ni fick mkt bättre väder än oss ser det ur som. fuskit!!

2010-03-19 @ 17:18:43
URL: http://cajsathorn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide