en rubrik.

inget att säga xd
skolan var väl.. okej?
lika seg som alla måndagar brukar vara.
torsdagar och fredagar är bäst.
fårga mig inte varför;)

träning om en timme typ.
inte speciellt taggad.
men kanske går att ändra på.
är piggar nu iaf:p

tycker inte om grus speciellt mycket...
det ska vara sommar och gärs!:D

får väl säga hejdå, kanske kommer något inlägg senare?:)



joo, föresten. den som är intereserad av mitt betyg i engelska kan ju läsa nu xd
emma vill ha tillbaka ingela nu xd
carina prata med mig idag, om inte jag började jobba mer med mitt skrivande
så kommer jag inte vara godkänd i engelska till våren. xd
har inte gått in ett skvätt för engelskan den här terminen bara för att vi inte har haft vår riktiga lärare.
men oxå för att vi inte har jort något seriöst. bara läst texter och gjort övningar!
något jag inte lär mig något på! så jag kan ju säga at jag är inte speciellt bra på engelska! haha xd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide