fotboll och ridning, l i v e t .

kom hem från träning nyss, grymt skönt som alltid.
idag blev det verkligen att köra sjul på sig själv.
underbart. var otroligt skönt att faktiskt komma dit och tänka på bara fotboll.
liggar massa tränings matcher m.m. nu i mars.
undera hur mycket kondition man egentligen har?
haha, xd men nästa vecka blire att gå ut på grus.
vilket jag inte gillar, vill ha sommar och gräs direkt! (L)
menmen, är ändå inte hemma på  hela vänsta vecka..:p

då blir det skidor i hela fyra dagar och ska se om jag kan klämma
in något fotande. är grymt sugen att ta mig till hoppa sakerna och fota, ;p (yy'
blir nog ingen snowboard.. skidor frå duga i år! (yy'

imorogn, den älskade pojken kommer nog till skolan.
han var saknad idag, sjuk. :/ boring..
för det blir då att stanna i Stöpen sen med honom:)(L)
sen är det ridning och jag ska rida den underbara sokki killen!:)) (Y)
gick så bra förra veckan så hoppas på massa bra imorogn o´xå!:D
lina kommer även att vara med på ridlägret i sommar,
ellen, pao, jag och lina, stina? kan det bli mycket bättre??!
2010 ska slå 2009 lätt! (LL'

jaja, ska snart ligga mig och läsa, byebye.:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide