hejdå alla. nu far jag. och ni får vara avundsjuka på mig bäst ni vill!:D

japp, snart lägger jag ihop datan i den fina väskan.
och då är det slut med internet.
så det här blir mitt sista inlägg innan jag åker
så nu får ni vänta med att få uppdatering tidigars torsdag kväll.
sorgligt!

så nu säger jag hejdå till alla och jag saknar er redan!
puss o kram, men vi ses ju faktiskt snart!<3

halva min väska jag har med mig är läxor, och jag har absolut inte lågar lyfta dem än, eftersom min skolväska vägde ton i fredag när jag tog hem alla läxböcker. kommer knappast orka bära den xd
men det är tummen upp på att vi kommer åka skidor även imorgon direkt när vi kommer upp till branäs!:D
är grymt sugen på att fota!:D ska man ta med sig stativet? haha xd

bildbomben kommer att få vänta:(
hann inte idag och känns som att jag har glömt att packa massa.
menemn, jag får inte glömma pyjamas som jag annars glömmer jämt när jag ska åka någon stanns xdd
haha xd

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide