in love.

hemma från gbg, eller kom hem kvar över ett inatt.
ni får massa mer sen, bilder och massa text skulle jag gissa på;)

men just nu håller jag på att städa, jag är grymt törstig hela tiden.
mycet konstigt, för det brukar jag aldrig vara.
inte hungrig eller något. men tvingade mig att äta.
godis kommer det nog inte bli, eftersom jag inte har varit ett dugg sugen på en hel vecka.
oxå mycket konstigt, för jag gilla godis väldigt väldigt mycket.
men är väldigt sugen på apelsin, men vi har ingen hemma!!! ;///

är oerhört seg i huvudet oxå, även om jag sov 9 timma i natt,
men ska städa klart, hämta mig något och dricka. sedan sätta in bilder mm.
för att ladda upp och sedan blire nog att duscha.

hejsålängedå!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide