minnen för livet, scandinavium, 5 mars 2010. love. (L)


fick en del bra bilder, mer finns på min bilddagbok... har även en del filmer(8st).

det var helt otroligt. eld, lampor, brinande piano, motorcyklar, och världens bästa musik av världens bäst band.
TOKIO HOTEL. det är minnen för livet som de har skapat.

det är en obeskriblig känsla. och jag tror inte att det är sant fortfarande.
det kändes faktiskt som om jag satt och kollade på en stor skärm, men
har mer och mer förstått att de faktiskt stod där, i samma lokan som jag satt i.
benen darrade innan de började, 1 tim 15 min försent. men det var värt det!
skricken som var ordbedövande märktes knappast.
det är helt otroligt att de nu är över.
det var runt 130 dagar sedan jag beställde biljetterna och nu är det över, förbi.
och jag kan ju säga att jag faktiskt nästan har minnes luckor, inte kul!!!
(få veta mer om det i mina 5 sanningar ni får snart)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide