påsklov nudå..

alla verkat typ veta och börjar klaga på att jag bara skriver att jag är förkyld och hatar det.
så då får det inte bli ngt sådant i det här inlägget.. haha xd nu blev det det ändå;))

kom hen från fotbollen nyss. vet inte om jag kommer få feber nu eller inte. men är väl bara vänta och se.
gillar inte att jag har börjat frysa lite smått..

spelade mot moholm, 25 min x4.
totlat blev det 8-4 till Moholm.
men är faktiskt ganska nöjd med vad jag åstakom under de tre timmarna.

får börja tagga inför imorgon då det är match igen. i tibro.
ute, hoppas vädret är med oss!

resten av lovet vet ja inte speciellt mycket som jag ska göra.
vet bara att på fredag blir det att tävla!!!
FÖRSTA GÅNGEN! :DDD
på bästa Rindill!:))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide