~.Show me for the world and scream.~

dagen var tummen upp?
min pimpim var inte där.
var är du??? (L)
du svarar inte..?

matte, egen so, spanska och engelska.
emma sakanr ingela johansson!
emma vill ha svenska, vi ska börja jobba med kärlek,
eller har gjort det, men kollar fortfarande på film.
och emma älskar att skriva om kärlek. så underbart!

ikväll blire träning, göttans! (yy'
super fint väder ute idag igen, sugen på att gå ut och
gå eller ta kort, men emma har inte mkt ider när det
är att ta kort ut. men inne har jag lite små sakar, 
men jag vet inte vad det är med mig?
jag är inte ens suger på att fota?!!!
har jag gått och blivit sjuk eller vad??:p
menemn, ska se om jag får något gjort, ska se om
jag hittar något att stoppa i magen och sedan blire väl att fota? xd
för nu blev jag faktiskt lite sugen, haha xd

byebye!



I want to show you my life.
I want you to be proud of me.
Show me for the world and say
"This is she, she is the most beautiful person in theh world.
she's mine and I love she so much"
I'm proud of you, you're the boy I will love rest of my life.
so take my hand and smile.


(hahaxd, komentera INTE min urusla engelska, halva texten är väl
helt fel, stavning, gramatisk och allt jag vet inte vad!!! XD)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide