skolan, ett fängelse?

Shoo Bre folket.
var faktiskt gannska länge sedan jag skrev det nu kom jag på, haha xd

men iaf, sitter i skolan ju och tar tillval,
något som inte är sådär jätte kul.
även om det handlar om favorit ämnen, foto alltså.
hah, menmen, nästa år hoppas jag på "lust att skriva" i tillval.
men tillvalet har iaf blivit bättre sedan den där malin eller vad hon hette försnn.!
haha, känner mig snäll;)

syster min förstör mina planer, hata henne!
lina skulle hänga med hem idag, men syster mi gick och spydde i går kväll.
imorgon kanskse bästa killen, vi namn andreas hänger med mig hem. 
om syster är typ frisk och om han vågar. 
för jag kommer dö av saknad sen när jag åker upp till Branäs.

haha, känns som jag får väldigt mycket gjort här i skolan. men jag vet typ vad jag ska göra nu.
vi håller på att göra typ knappar/pin eller vad det heter? xd
blir nog att göra en med mitt guldhjärta på. 
som står för andreas! (L)

 

aja, får kankse hitta på något annat nu xd ikväll blir det träning, 
och nästa vecka går fotbollen ut på grus. det gillar vi inte!! ;)

byebye!:D
live, dream, learn


Kommentarer
Postat av: Kusin

Har ingen anning om vad den heter på svenska, trodde inte de hade översatt den. men det kan nog stämma!

Den är mycket bättre!

2010-03-12 @ 22:24:39
URL: http://yunomi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide