L I V E T

upp halv nio. ovanligt tidigt för att vara mig! brukar gå upp vi tio!
åkte till lina vid tio.
red rindill som jag inte har ridit sedan i höstas.
mycket, mycet roligt!
en helt annan häst!
gick bäst!

åkte hem vid två.
halv tre åkte man till tibro.
Fagersanna - Tidan.
vet inte vad det blev. men förlust var det.
är inte nöjd med min insatts.
var inte alls taggad.
konditionen var väl bättre än vad jag hade väntat mig.
menmen, får tagga till mig till nästa helg då det blir fotvoll både lördag och söndag!

jaa, det var väl allt för mig? xd
haha, hjärnar är typ hyper för tillfället xd

joo! just det!
måste bara tillägga... kollade på hitta nemo igår.
det är så sjuk bra!! haha:D
och doris, hon är så grymt att det inte går att låta bli att älsa henne!;DDD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide