vad vet du om mig?

visste du att..

... jag tänker väldigt mycket på min framtid, vad det kommer bli av mig?

... jag skriver dagbok och har gjort det sedan november 2008?
   (varenda dag ned skriven på papper, med upplevelser och innersta känslor.)

... jag har haft ätströningar när jag gick i tidan, slutade nästa äta för att jag var rädd för att syp upp det?

... jag har meen för livet efter att ha sett en skräckflim? och kan nu inte ser det längre utan att gå och vara rädd en hel vecka efter att jag ser filmen. då fantiserar jag om det ena och det andra och vågar knapps vara ensam när jag är på övervångingen och har resten av familjen på nedervångingen. 

... när jag är trött så kan jag börja gråta för ingenting? första lilla motstånd och jag kan bryta ihop. Det räcker med att det plötsligt inte finns några flingor till frukost och jag typ börjar gråta. om jag är trött nog.

... jag älskar att äta frukost?

... älskar att träna mer än vad mig kropp klarar av?

... jag för tillfället har väldigt ont i mitt höga ben? xdd

... jag åker motorcykel? eller åker med mina föräldrar...

... jag skulle vilja sticka ut från alla andra med min klädstil. men ännu har jag inte lyckas komma dit jag vill.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Tror det där med frukost och vara trött är något släktgrej för jag har det med.



Akta dig noga lilla vän, har en vän nu som sitter fast i skiten av att träna mer än vad hon klarar av. Ja vill inte att du fastnar där. Akta dig noga!

2010-03-19 @ 22:45:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide