bättre än ingenting?

utställningen avklarad nu,
vet inte exakt hur mycket man har fått ihop men runt 1.300 kr.
väldigt lyckat faktiskt, men allt har typ kostat 1.000 så, haha ;)

jag diggar linas mamma!
du är för skön ibland, och jag vet att du kommer att läsa det här;)
så mycket som jag har skrattat med dig och lina de senaste tiden är fan sjukt! xd

och jag äger lina, säger jag bara.
jag är ond! mohahahahahahahaah!;D
och du borde faktiskt tacka mig;)xd

imorgon är det skola, tillbaka till verkligheten..
ännu en fullproppad vecka..

måndag - plugga o träning
tisdag - match
onsdag - staden med lina, hoppas jag har pengar bara! xd
torsdag - träning
fredag - vandring med skolan..
lördag - söndag - fotboll mm.
 










några av de bilder jag har sålt... ;)

Kommentarer
Postat av: Eva-Lena

Jag diggar dig också!!

Men så läskig verkar han väl inte?!

Kul att du sålde så mycket! Synd bara att man inte fick det man köpte! Ha, ha!



Kram

2010-05-16 @ 19:09:26
URL: http://www.bredangen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide