Don't stop believing..

hemma från andra dagen på utsällningen.
jag gillar det typ.
har tjänat ihop lite över 500 kr nu!
och då är det två dagar kavr!:D
om ni inte har varit och hälst på oss tycker jag att ni kan komma och säga hej imorogn eller på lördag!:D
ÖHNSGÅRD, MATSALEN, KL 11-17

VILKA VAR DET I TIDNINGEN IDAG DÅ??? JAG OCH LINA DÅ!;D fattar vad man har hört det idag! och har inte sett det först nu när jag kom hem xd

lina sov här i natt, bästa hade vi!
ikväll blir det inte mycket..
längtar till imorogn...:)

är lite sugen på att fota, men ändå inte;) xd
har inte mycket mer att säga. ska städa lite i rummet för imorogn kommer det folk..

HAR FORTFARANDRA CHILINÖTTER I FÖNSTRET SEDAN TJEJERNA VAR HÄR!xd
brskriver rätt bra hur mycket jag har haft att göra den seansta tiden tycker jag xdd


Kommentarer
Postat av: kusin

Tänkte bara säga grattis på namnsdagen! ^^

2010-05-15 @ 15:52:30
URL: http://yunomi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide