i will back!

här får ni ett snabbt inlägg, måste gå och lägga mig.
sover bara 7.5 timmer hela veckan, jag behöver 9-10 timmar.
känns i kroppen nu, jag bloggar endast för att visa att jag lever, jag hinner egntligen inte blogga!
och det är nog precis att jag lever faktiskt. ballade väl rent ut sagt när jag träffa lina idag! xd
insåg hur jävla mycket jag behöver dig, att jag behöver träffa dig minst fem gånger i veckan för att kunna fungera!

låter dumt, MEN JAG VILL TILLBAKA TILL SKOLAN!
jag blir verkligen sjuk i huvudet av det här! men tur att det är min sista dag imorogn, för på fredag blir det att skriva upp på moppe:D (yy'

måste sova nu, godnatt alla!;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide