jag vill gräva ner mig i en grop.

vem vill höra om min urusla dag?xd

prao började idag. INTE KUL!
logistikavdelningen på vovlo!
kan man inte hitta något bättre???
så går det när man tror att en praoplast på något roligt ställe ska falla ner i armnarna på en.
så går det när man kommer på dagen innan man ska lämna in prao lappen, "just fan, ska ha prao plats till imorogn!" moster fick bli räddningen.

idag har jag, suttit på ett möte från kl 10-15.30.
ögonen gick i kors efter en timme av uttråkning.
under den här tiden hörde jag ENDAST engelska!
för det var någon från indien som va me!
fy helvete säger jag bara,
jag vet vad jag INTE ska bli när jag blir stor, kontorsarbetare!!!!

såg fram emot matchen mot Moholm, var typ taggade.
man är inte alls lika glad nu. alla andra var typ väldigt glada.
för vi vann ju fanktiskt med 4-1, men jag var tyst.
jag fick spela 12 minuter av 90 minuter.
resten av tiden satt jag på bänk iklädd en täckjacka.

mycket att göra nu igen..

måndag, prao o match
tisdag, prao o träning
onsdag, prao o ridning
torsdag, prao o träning
fredag, uppskrivning moppe o firande med töserna.
lördag, match o släktshosan.
söndag, match?

+ att jag måste fortsätta jobba med utställningen, jobba med prao och plugga moppe.
blir kanske inte så mycket bloggande i veckan då. kommer lägga tiden på vikrigare saker så att jag inte hamnar i något kontor sen ändå när jag blir vuxen. xd

Kommentarer
Postat av: kusin

Stakars lilla kusinen! Har du tråkigt. Jag vet hur det känns. Satt och sov på ett stengolv en gång under ett sommarjobb.

Släkten nu? Maj? Är det någon som fyller år då? Är det Lena?

2010-05-03 @ 22:14:15
URL: http://yunomi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide