lycka är att glädjas åt det man gör.

dagen har faktiskt varit väldigt väldigt okej!;D
no lektionen var.. hmm?? hur ska man beskriva den?
rolig. det är ett ganska bra ord för den tycker jag!:D
det är ett minne som kommer att följa med säger jag bara!;)
ni är bara för söta ni två!

körde brumbrum för fösta gången typ idag!
hihi;D hem till lina och så åkte vi till bästaTibro!
red ut på bästaÖdlan!
jag hade sjukt underbart den timmen!
när vi galopperna brister jag bara ut i skratt!
ellen kollar på mig och skrattar, även lina!
det heter LYCKA!
det går inte att låta bli att vara på dåligt humör på en hästrygg. omöjligt!
blir nog att vara på ridskolan tsm med lina när vi har dagsverk i skolan!:D (yy'

veckan har varit väldigt bra, men även vissa stunder inte lika bra.
vt inte riktigt vart mitt liv är på väg? just nu går jag på en skogs stig och tittar mig omkring och vet inte vart jag är och vart jag kommer hammna..

jag har mycket att tjöta om, men jag orkar inte skriva.

utställning nu torsdag-fredag!
måste verkligen till stadnen snart för köp av skolavslutningskläder! lina? när?:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide