HELLO THE WORLD!



åkte till stan efter skolan med lina :)
mysigt vare!

kom hem med...
...hårspray
...ansiktsrengöring
...örhängen
...ett par byxor (bild)



kom hem och då väntatde det stora gröna kuvertet på köksbordet på mig.
bilR alltid lika glad att få bilder när man har beställt dom!:D
men fick bara hälften, resten kommer väl imorogn!:)
ska sätta ihop ett album med mina 120 personliga favoriter som jag har tagit det senaste halvåret:)
ska bli mysigt att sätta mig något kväll och pyssla ihop det:)

nu ska jag plugga och röja lite i mitt rum:)
bwt, måste få skryta lite! för är så jävla glad!xd
fick tillbaka svenska arbete och då stod det MVG++++, hoho! glad? ja! xd


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide