EMMA ASK

 
Jag heter Emma Ask och är född år 1995. Jag bor utanför Skövde omgiven bland gärdena och träd. 
Jag är en aktiv tjej som vill att det ska hända saker och är gärna kreativ med kameran och penna och papper. 
Jag spelar fotboll, vilket jaf har gjorde det tio år, och har ridit i sex år.
 
Jag har en pojkvän som jag älskar över allt annat och flera vänner som betyder oerhört mycket!
 
Jag går andra året på Estetik och Media på Västerhöjd i Skövde och mitt mål är att bli fotograf. 
Jag föredrar att fotografera porträtt och sport, men tar på allt jag kommer i kontakt med!

Lite om bloggen...
Detta är min största portal för att visa vad jag sysslar med och gör. Här visar jag min bilder och andra saker som jag gör. Men det kommer även lite vardags grejer och och mycket inspiration bilder ifrån sidan weheartit.com! :) 

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide