I WISH A WERE AN ANGEL


är inte speciellt nöjd med bilden... men den är för att ni ska få en liten inblick i hur det såg ut:)
ska tillbaka imorogn som sagt, så ska jag skaffa bättre avstånds bild.
lina hänger med då, och då blir det nog jag som koller att stå framför kameran, om det inte är allt för mkt folk;) xdd Här verkligen blivit så att jag hatar att stå framför kameran nu om jag är ensam på bilden. men men får väl se hur det bli;) lite självpoträtt med andra ord.

kom hem från tymer/lerdala matchen för ett tag sedan.
idag blev det vinnst! det gillades!:D (yy'
  fick spela yttermitt och innemitt största delen av matchen.
  har liksom alltid spelat bak sedan jag var 10 år. 
  kanske är påväg mot ett platsbyte? haha ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide