LET'S HAVE FUN! - my days

goa dagar i skolan...
igår lyckades 9D2 med:
- får en lärare att skriva så passa högt att nog hela skolan kunde ha hört xd
- krocka loss ena toa dörren.
- slå sönder toa lampan med toa dörren + att lampen typ bran två sekunder när man trände den efter det xd

idag flumma jag med lina innan träningen.
väldigt mysigt och niiice skulle jag beskriva det:)
fick "JÄVLA IDIOT, FÖR FAN DU HAR JU INGET LIV EMMMA!!!" inbankat i hjärnan av Lina.
hahahaha, emma har massa till liv, eller vad säger du lina?;)(yy'
sen drog vi till farmor efter att ha försökt cykla 100 gånger, och välte 99 gånger xd
hoppas ingen granne såg oss;) xddd
sen blev det kompisgungan på kär tidanskolan och chilla tillls min träning börja.
satt på kanten på kompisgungen då lina putter ner mig och jag trillar baklänges ner i sanden.
inte kul lina! fast hon hade skit kul åt mitt ansikts uttryck i massa minuter! xd
(och jag slår vad om att du börjar skratta när du läser det här lina! xd)
det var inte kul!!! xd

veckan försätter att rullar vidare med mera skratt :)
ett gott skratt förlånger livet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide