MIN MENING SITTER I HJÄRTAT


bilden ger mig glädje av vänskap och värme. det jag ser är liv och skratt. kärlek.
precis allt det jag önskar just nu. det som jag omringas av varje dag. jag ser på när andra ger och får kärlek. som inte är till mig, utan till någon annan. jag vill också bli älskad i värmen till våren.
gå hand i hand och kolla upp i ett par fiina ögon som glittrar i solen.

känna att jag lever det livet jag är född för att leva. livet är hårt, tufft. vad är meningen egentligen med allt?
är meningen att hitta meningen med sitt liv?
jag vet vad jag vill ha som mening. Jag sträcker min hand efter den. Men det finns inget att greppa i.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide