Jag kommer tillbaka den...

lång eller kort inlägg?
jag vet inte vad det kommer att bli nu när vi startar att skriva.
(jag älskar ju att skriva, så det är nog inga problem med att få ett långt inlägg^^)

Det var längesedan jag skrev!
sommarlov, precis som alla andra ^^
konstigt nog himmer man inget, även om man har mer tid.

Till det jag ska skriva om.
Bloggen kommer bli tom fram till att skolan börjar.
Drar iväg i två veckor till Rhodos i övermorgon så, och sedan blir det slutspurt för sommarlovet!

När jag börjar blogga sedan igen så har jag börjat på Estet och Media, Skövde, och det blir full fart på skolan.
För hoppningsvis kommer jag börja fota mer, och även då mer saker runt omkring som man annars kanske inte ser. Sedan hade jag tänkt att fylla bloggen med mer skrivande, eftersom jag lever på att skriva.
Har ett rätt stort projekt jag jobbar på för tillfället. (snart 100 sidor novell färdigskrivet).

Ha det himmla fint fram tills skolan börjar! puss och kram alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide