snart drar jag igång...!

precis, snart blåser jag bort dampet från bloggen och börjar skriva igen.
och den här gången blir det full rulle.

* såklart kommer jag fortsätta att lägga upp bilder som jag tagit.
jag kommer börja med tema-veckor. jag ska fota något speciellt i en vecka och lägga upp sju bilder av det ( en varje dag). 

* jag älskar att skriva, så det kommer det bli mer av. drikter, kortare texter, novell kanske.

* jag kommer berätta mer om min vardag och kommer försöka fota den allt mer. Börjar ju gymnasiet på tisdag (spännande!), Estet och Media, här kommer jag! Så hoppas det blir mer fotograferande i skolan framöver så^^
 
* NYTT! ska försöka lägga upp dagen-outfit när jag har tid...

det var väl det, får se vad som häänder under hösten, framtiden är ju okänd.
avslutar med några fina ord:

"if you can dream it, you can do it."


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide