All i want for Christmas is you

ett tag sedan jag var här, har inte fått ordning på uppladdningen av bilder än..
Anton gjorde min dag helt och hållet idag , men fick även beskedet att han ska operara sig imorgon, ta bort halsmandlara. Låter jätte läskigt i mina öron! Saknar honom jätte mycket och ville verkligen inte åka hem ifrån honom idag. Jag vill sova bredvid honom i natt och följa med honom till sjukhuset och var med hela dagen. På torsdag blir det att träffa honom igen, ge honom julklappar och bara mysa!
Snön har äntligen kommit, fått julstämning, vilket är riktigt skönt! På lördag är det julafton och jag börjar bli som ett litet barn! ^^ Tihiiiii :DDD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide