jag lever, ett väldigt bra liv!

pappa kom in med en gammal skrivmaskin igår, jag blev HAPPYFACE!
Var ett väldigt bra tag sedan jag bloggade och ska ta tag i det nu igen!
Jag har lite bilder att visa upp och så, har liksom inte varit så mycket fotande på sistone.
För att ösa ut lite glädje som ingen orkar bry sig om ändå, berätta varför jag inte bloggar och så...
för det är så att jag har ett liv nu ^^ mycket har stått still hos mig ett tag, får skylla på Anton!^^
Har gått får olyckligt ensam till galat glad och kär!
inte haft tid att läsa bloggar, inte haft tid att skiva på min egna blogg.
igår fick jag en kick då jag bara ville vara krativ och åka ut i världen och upptäcka saker. Så jag ska ta den energin och köra på nu! :D inga sura miner!
vi ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide