ALLA HJÄRTANS DAG!

snackade med emelie igår och fick veta att det är alla hjärtans dag idag, haha , här har man koll xd
och vi kom fram till att alla hjärtans dag är till för att antingen känna sig lycklig där man sitter med sin pojkvän/flickvän och har det mysigt eller så känner man sig grymt misslyckad, deppar och sitter ensam hemma.

Jag är av den sista sorten;) ensamn hemma, ingen pojkvän, lite halv depp för att jag inte har något att göra xd
men men, farmor kom med en choklad ask förut så så väl trösta mig med den xd
fota lite kanske :) aja, jag klara mig nog ;p

lovet ser ut så här än så länge:

måndag - tomt;)
tisdag - tomt! träning...
onsdag - stan med lina!
torsdag - göra musik uppvärmningen med lina?
fredag - klippning typ..
lördag - cup!:D
söndag - kanske cup!:)



sommar!<3


Kommentarer
Postat av: martina tuffast i sverige

MIN BILD!!! :DDDDDD

2011-02-14 @ 13:59:06
URL: http://mistergrisgrymt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide