BÄSTA SYSSELSÄTTNING !

hihi, sitter och gör min favorit sysselsättning för mellan kl 17.00 ---> 00.00?

1. starta spotify
2. öppna word och ta fram min novell/berättelse/story... och bara skriver!
3. snackar med emelie på msn om allt och ingenting :D
    som bland annat vad man kallar en novell på 49 sidor (dataskrivet) xd
    jag gillar ordet novell:)
    berättelse låter fjolligt tycker jag xd
    och story låter snobbigt XD
    detta = problem xd

får se när jag slutar skriva idag, inga tider att passa imorogn så blir väl att sitta uppe tills ögonen säger att det är nog och emelie dissar mig på msn ;) (y'

...................................................................................................................................................

"Hon log mot honom och drunknade i de lila ögonen. Killarna skrattade borta vid grillen och de kollade upp. Ash stod och speglade sig i fönstret och försökte fixa till håret.
De skrattade tyst tillsammans och hon kysste honom igen. Medan Alexander grillade köttet och pommes fritesen stod inne i ugnen satt de tysta i hammocken och gungade fram och tillbaka. Cevin lekte med hennes fingrar och hon satt lutad mot hans axel. Hon blundade och lyssnade på ljuden runt omkring henne. Bilar som körde förbi på gatan, killarnas glada skratt, Cevins hjärta och hennes egna andetag. Ett hjärta som pumpade runt blod i en kropp, gav cellerna syre och näring. Andetag som drog ned luft i lungorna som togs upp av blodet och skickades iväg av hjärtat. Dessa två ljud samarbetande. Ett inne i kroppen och ett som satt på utsidan. In och ut. Jing och jang. Svart och vitt. Himmel och jord. Hon och han."

...................................................................................................................................................


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide