TRÖTT PÅ ATT VARA SJUK..!

blev ju plötsligt sjuk i måndags, och jag fattar inte vart det kom ifrån? ;s
lappade ihop mig så gått det gick i tisdags och taggade till Säfsen som ni vet...
och säfsen blev det... trotts bussen gick sönder redan innan vi lämnade skolan kom vi iväg, en och en halv timme försent -.-'

var helt underbart att komma ut i backen! åka upp med liften, känna solen i ansiktet och glida ner i de härliga backarna med massa härligt folk från skolan! många fina vurpor blev det (att skratta åt). Själv blev jag på körd två gånger och trillade i liften;)

jag är grymt taggad för att åka mer skidor, fast då va frisk i hela kroppen! mysig färd hem i mörk buss med alla nior:) nu har jag legat hemma i två dagar som 8 stycken till i klassen;)

inga bilder att bjuda på, snön är i princip närstan helt borta. inte  riktigt klockat, för ett år sedan var det snö storm!

see ya!


Kommentarer
Postat av: Malin:)

Krya Krya :D<3

2011-02-04 @ 17:44:47
URL: http://dencoolemalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide