10. ETT ÖGONBLICK

finns många ögonblick som jag skulle vilja dela med mig av.
det finns ett jag tänker på, men det är något jag inte tänker dela med mig av. för personligt liksom.

men om jag skulle välja ut ett underbart ögonblick, skulle det bli ett på hästryggen!
det var fööra året, då snön började smälta bort och vi red ut en lektion.
En hel vinter emed massa snö som inte vill försvinna och man hade inte galopperat på evigheter!
Vi bara lekte hela tiden med vår busig ridlärare, som är bara bäst!
vi glapperade över allt och bara skrattade. Smilet var från öra till öra.
Man kunde inte behärska glädjen utan skratta rakt ut!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide