13. DET HÄR SAKNAR JAG

Just nu saknar jag sommaren grymt mycket, men först ska det bli vår. för den är härlig på sitt alldeles egna sätt!
jag saknar att gå barfota, iklädd bara shorts och linne. Ta en härlig ridtur i skogen med Lina.
Bara ligga på altanen och ta in solen och smsa med någon rolig person.
åka iväg och sa det skit nice och kunna vara uppe hur länge som helst för att sedan gå upp sent.
ta cykeln ner till träningen och lira fotboll, svettas. mycket.

annars är det inte så mycket jag saknar just nu, bara lite pengar. jag skulle vilja vara rik.
funderar på att söka jobb på fiket i tidan. tjäna lte pengar liksom...




Kommentarer
Postat av: Din kusin

Tidans fik tar inte in några extra arbetare, gjorde i alla fall inte det för något år sen. Vet inte hur det är nu dock

2011-01-14 @ 18:11:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide