16. MINA SYSKON

Jag har en lillasyter som är sex år yngre än mig och heter Ida.
vi är inte speciellt lika om du frågar mig, varken till utseende eller personlighet.
Jag har fått nästan allt från min pappa. Rött lockigt hår och milerade ögon.
Jag sköter skolan och har aldrig varit speciellt stökig. Mer den blyga typen som gör det hon ska.
Ida har fått det mesta från mamma, rakt råttfärgat hår och bruna ögon.
Den man får tjata och påminna och nästan tvinga för att hon ska göra saker. Hon har inga poblem med människor och kan prata eller ring till nästan vem som helst. Ringa är det västa jag vet!

Hon är som alla andra syskon grymt irreterande, speciellt när hon ska sitta vid datorn jag har i mitt rum och ska vara med när jag har kompisar här. Som alla syskon små bråkar vi hela tiden med varandra, men i mellan åt springer vi runt i huset och kittlar varanda som galningar. Bara för att hon är extremt killtig!
Men jag skulle inte klara mig utan henne, det skulle bli extremt tomt och tyst!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide