2. MIN BÄSTA VÄN

jag nominerar två stycken till "min bästa vän".
en kille och en tjej! :)


lina klein, lärde känna varande i tvåan när vi började i samma klass och någon gång vid trean blev vi väl bästa vänner? Kommer fortfarnade ihåg när vi "lekte" första gången med varnadra. båda satt typ skit tysta och vågade typ inte säga något när vi lekte med mina mini bratz xd
idag ser det lite annurlunda ut, vi kliver in i varandras hus som ingenting och hänger med våra familjer lite var stanns. Springer runt i varnadras hus och hjälper till med det ena och det andra. Skrkattar tills vi gråter och pissar på oss, ensama eller med andra vänner oxå.
Du delar fösta plats med min nästa bästa vän av de som betyder mest i mitt liv!
jag skulle inte klara mig utan dig, du är värd guld och du gör min dag. Veta att du alltid finns där, det gör det lättare när det är svårt. vi har gått igenom mycket och mer lär det väl bli. Men vi klara det, tillsammans!
du är bäst, glöm inte det! älskar dig!<3


andreas johansson, träffade dig första gången vi var små, vet inte när exakt. Våra mammor jobbar tillsammans och är typ vänner och fram till jag började sjuan har du alltid varit en person jag visste att jag hade träffat, men inte kände. Kommer till och med ihåg när vi träffade;) för i sjuan hamnde vi i samma klass, 7D2. Maj 2009 det var matte lektion och vi skulle spela spel i grupper, Jag lina och Adam. Någon var sjuk och det blev omplaceringar, du handade i våran grupp. Där började det! Jag glömmer aldrig den lektionen! vi skratta kan jag bara säga, mycket!
Sedan har det rullat på, med upp gångar och nedgångar, men allt har ett lyckligt slut sedan i ändan.
Du delar första plats med Lina och betyder så grymt mycket! Du har spelat stor roll i 2010, hjälpt mig att stå där jag står idag. stort tack till dig! Du är för alltid med bästa vän och bror! älskar dig!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide