3. MITT FÖRSTA INTRESSE

när jag var sex år stod det mellan att börja rida eller att börja spela fotboll.
ridningen gick först, men det blev inte så sedan... ledsen gick jag hem och började något som hette Boll och lek.
efter det blev det fotboll. det blev mitt första intresse och det håller jag på med än idag.
F8, F10, F12, F15 och nu Damlaget. Vi är ett par tjejer som har spelat tillsamans ända sedan vi började det där Boll och Lek. Nu har vi slagit sammans med Moholms Damlag och vi får se vad det blir av det?
Härligt och nytt är det!

Varför älska fotboll?
Känslan att springa
känslan att bli trött
känslan av smärta
Känslan av glädje när man vinner
Känslan av att ha gjort det tillsammans som ett lag.
Känslan när allt går som man vill.
känslan att älska det!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide