4. MIN FRAMTID

jag skulle vilja skriva mitt egna liv som en bok och sedan blev allt så. Själv bestämma vad som skulle hända och allt. Få allt perfekt och precis som man ville. Men det går ju inte... finns inga liv som är perfekta och man kan inte få allt man vill ha. men man kan alltid hoppas och drömma och det är det som är bra!

när jag går ur gymnasiet vill jag hitta ett roligt jobb.. leva livet, träffa människor, resa, festa och massa sånt!
sedan har jag tre fyra jobb som jag skulle vilja göra...
första är det ju att bli fotograf, helst poträtt och naturfotograf. resa runt på jorden och fota allt! Ha ett eget företag med studio och fota bröllop.
sen skulle jag vilja skriva en bok. En ungdoms bok, jag vet exakt innerhållet och jag skriver på den varje dag. Men det är bara ett få tal personer som vet om handlingen och alltihopa.
sedan skulle der vara härligt att prova att vara svenska lärare på högstadiet. Jag älskar svenska och skulle vilja dela med mig av det till ungdomar! Eller så vill jag jobba med att hjälpa ungdomar som har det svårt...
får se vart jag hamnar...

en familj, en son och en dotter helst.. bo i en villa ute på landet med katter och hund. Kanske ta mig och skaffa mig en häst eller två då?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide