5. MINA DRÖMMAR

Med en röd näsa och ett aningen sprängande huvud och lite feber sitter jag här. Syster ligger nere och är lika förkyld som jag. det suger bara! hoppas på att piggnar till så att man kan spela cup på fredag och orka åka till elin och fota imorogn.. aja, här kommer dag fem.

jag har sjukt många drömmar, vissa stora, vissa mindre. Vissa korkade, vissa underbara. vissa som jag inte vet om än, vissa som jag redan har glömt. Jag skulle vilja testa det mesta som finns att testa, men det finns alltid en hake. Att våga. Jag skulle vilja våga mer än vad jag gör!
iaf, jag skulle vilja prova att köra enduro. verkar fett nice!
jag vill börja dansa och bli bra på det!
Tåg luffa med några vänner, bara åka ut i världen och se vart man hamnar utan speciellt mycket pengar.
Bli en stor fotograf.
jag skulle vilja lära mig spela gitarr, och sjunga (vilket är lönlöst xd)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide