6. MITT 2011

ojojoj, här har man stora förväntaningar. (som jag alltid har på allt).
fast det brukar ju inte alltid lbi som jag vill då... men men.. får väl ta det lite som det kommer ändå:p

mitt 2011 vill jag ska innehålla:
 - börja övningsköra!
 - fylla sexon! :D
 - bli himmla nöjd med gymnasiet!
 - skaffa massa ny fina vänner!
 - hitta en söt liten pojke att älska.
 - börja dansa!
 - utveckal mig som fotograf och börja ta små jobb?
 - ha jätta kul med alla mina vänner!
 - skaffa bättre självkänsla och självförtroende.
 - leva livet och ha kuul!

får väl nöja mig med det:P

"om man står med ena benet i det förflutan och det andra i framtiden, då pissar man faktiskt på nuet"
klokt citat om du frågar mig!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide