9. MITT TREDJE INTRESSE

mitt tredje intresse, är det intresset jag verkligen ska satsa på, och det är kanske inte så förvånande att det är fotograferingen. Jag har fotat mellan två och tre år. Kommer inte ihåg när jag började riktigt. Men att fota seriöst var nog julen 2009 då jag fick en Canon Powershot. I sommars köpte jag min första systemkamera. väldigt roligt!

fotografering har liksom blivit min grej, och jag kommer nog aldrig sluta med det helt. En dag kanske jag kmmer på att jag inte vill satsa på det, men kommer nog alltid vara en hobbyfotograf.
Tänker gå Estetik och Media på gymnasiet och hoppas på att utveckalas massa!

Har haft två utställningar och slåt för ca. 1600 kr... får lite små uppdrag då och då av folk jag känner och i sommras fotade jag även mitt börsta bröllop, vilken var väldigt spännande!

jag vet faktiskt inte riktigt varför jag gillar det så mycket! xd
men att kunna fånga känslor och situationer på bild är en så stor utmaning. Allt är nästan utmaning och man blir så glad när man får till en bild som man bara älskar! :p






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide