(ny kategori:) LISTAN!

haha, det verkar roligt, alla har gjort det eller håller på med det nu, men men xd
jag sprarade det till nu, när det är nytt år och allt, känns bra! (y'

dag 1 - Den här är jag
dag 2 - min bästa vän
dag 3 - mitt fösta intresse
dag 4 - min framtid
dag 5 - mina drömmar
dag 6 - mitt 2011
dag 7 - mitt andra intresse
dag 8 - min dröm/verklighet
dag 9 - mitt tredje intresse
dag 10 - ett ögonblick
dag 11 - mitt fjärde intresse
dag 12 - min första kärlek
dag 13 - det här saknar jag
dag 14 - det här får mig att må bra
dag 15 - min barndom
dag 16 - mina syskon
dag 17 - min syn på kärlek
dag 18 - min tro
dag 19 - i min väska
dag 20 - det får mig att gråta
dag 21 - det här är jag rädd för
dag 22 - det här ska jag göra innan jag dör
dag 23 - när jag inte har något att göra
dag 24 - min betyg
dag 25 - mitt rum
dag 26 - min musik
dag 27 - mitt favorit plagg
dag 28 - mina favoritbloggar
dag 29 - mitt sista ögonblick


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide