SÖNDAG DEN SEXTONDE JANUARI

sitter och väntar på att åka iväg på träning om några timmar.
var i tibro i morrse/förmiddag och red med de bästa!
blev en hel mysig tur i skogen på bästa Ödlan som hade massa spring i benne!
EMMA HAR HAPPYFACE!

men nu är humöret inte lika på topp, huvudet är segt och det är skola imorgon.
so prov på tisdag som får gå som det går, för jag pallar inte bry mig om so:n längre.
Jag vill ha tillbaka Håkan. jag gillar inte Pär. Bara massa prov som är skit sega. Med
Håkan fick vi välja mellan prov och inlämning och inlämning är lätt mycket bättre!

sitter och knakrkar en liten kort spellista som jag tänkte dela med mig av...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide