TILLBAKA? ^^



Börja blogga igen nu när skolan är färdig och sommarlovet väntar på fredag?:)
jag har lite bilder som ligger, även lite texter som jag är sugen på att lägga upp:)

Bilderna ovan är precis ny redigerade, en helt annan redigering än vad jag brurkar göra...
små gillade den iaf.
hoppas upp klocken halv åtta i morse för att bege sig mot Lidköping och spela match, tog hem vinsten!
redigt gött! går in på sista veckan nu, sista veckan med 9D2, med en liten klump i magen kommer man gå till skolan imorgon, jag vill inte att tiden tar slut. Det har varit de tre bästa åren i mittt liv än så länge. Men det ska bli redigt spännande att börja gymnasiet i höst!:D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide