When someone makes me laugh over the computer, they've done well.


på bilderna är det min kära vän Andreas jag lärde känna när jag började högstadiet för tre år sedan!

kom nyss hem från skolan, sitter och funderar om jag ska ha klänningen på avslutningen eller middagen?? och vad det blir för frisyr. Än så länge är jag inne på klänningen till skolavslutningen och uppsatt hår och shorts och ett linne till middagen och då ha utsläppt. jobbiga saker ^^
vid sju drar det av ned till Tidan för att kolla fotboll :)

aldrig någonsin har man velat dra ut på sista veckan innan sommarlovet så mycket som nu.
dagarna får inte gå så fort som de gör för plötsligt står vi i slutet och vill tillbaka.
sista veckan på stöpen, sista veckan meed 9D2, fatta vad jag kommer sakna det!
hade underbar dag idag! och vill bara ha mer!
men imorgon drar vi på klassresa eller vad man kan kalla det.. är grymt taggad! ska bli bäst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide