CIRKUS CIRKTÖR - undermän

det var några veckor sedan. Jag och min klass gick ned till skövdes stadsteater och kollade på just denna föreställning, CIRKUS CIRKTÖR - undermän.
Den var gripande. Och jag skulle se den igen om jag fick chansen!
jag blev smått kär.
Jag har nu i efter hand funderat på hur det skulle vara att sätta sig in i cirkus världen.
Jag tror det skulle vara otroligt häftigt och spännande!
Jag kollade nyss Cirkus Ciktörs hemsida. Det stod ett citat från en femte klassare, "En möjlighet är en rik och en rik är en möjlighet." Man kanske inte greppar meningen med en gång då jag tycker den är lite hal. Men om man ger den en stund så inser man att den är djup. Den kan bli då djup som man gör den till.
Jag älskade föreställningen. Inte bara att det var häftigt utan också varför dessa killar håller på med cirkus som de gör idag. För det är just det var hela föreställningen handlar om!
Rekomenderar att se den första videon! Den andra är bara lite rolig och härlig :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide