Dagen outfit med mera

inte ofta detta kommer upp, men när man går och bär på en hundra ton tung väska på stan och provar en tröja på hm kan man väl lika gärna passa på att fördriva tiden på annat håll också.
byw, köpte tröjan jag provade, en rosa munktröja, mysigt!:)
en annan sak, ni kanske lägger märket till det att jag faktiskt har rak hår på bilderna! Sov hos underbara Lina igår(var av den tunga väskan!) och hon tog sig tiden att platta mitt hår på kvällen! Jag trivs verkligen med det och har seriösa funderingar på att rakpermanenta, bara för att liksom. Varar ju inte för evigt och alltid roligt med lite förändringar! :D Så nu blir det att spekulera i pris och snakca med mamma och allt :)
åker snart till stallet, sa bli underbart! :D

Kommentarer
Postat av: Malin

Du är fin i rakt men jag gillar ju ditt krull! :o<3

2011-11-09 @ 19:39:35
URL: http://majulisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide