JUST NU !

klockan är 23.39, det är fredag, smart över går det i lördag.
två dagar kvar av detta höstlov.
november är kommen. snart är året slut.
jag sitter och känner mig kreativ på mycket länge!
Det var ett tag sedan jag satt med penna och papper och lyckades få ned något som jag är nöjd över.
Teckningen är långt ifrån klar så jag har suttit med datorn och ett ljus som ljuskälla.
Mycket som kan rättas till när jag tar ut den i ljuset.
men just nu vill jag inte tända lampan i taket.
Jag sitter i mitt mörka rum med datorn aoch två ljus, trivs väldigt bra, även om det är ensamt.
dags att plocka ur linserna så att jag kan fortsätta min natt att vara kreativ. Finns mycket att göra om man heter Emma Ask. ojojoj...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide