- favorit motiv att fotografera

kollat på bilderna från Motorcross SM i Tibro och saknar det grymt mycket! Hur kul som helt att fota, action på hög nivå :D

natur och miljö bilder som inte alls ser lövande ut i kameran, men när man lägger lite redigering på dem så blir det helt andra bilder!

islandshäst tävlingar, svårt att få bra bilder, men när man väl lyckas så blir man såååå glad :D

en nära vän håller på väldigt mycket med cykling, hoppar och trixar vilket är väldigt uppskattat hos mig!
få en kul stund tillsammans och fånga häliga action bilder!!


det som jag ännu inte har fotat något men är väldigt väldigt sugen på är skatebording och longboarding!
älskar att glida på mig egna longboard, men tyvärr har jag inte några modeller som vill ställa upp!
är du sugen? jag tackar och bockar om du säger till mig! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide