a bad Friday with a good ending?

Alldels strax tar jag mig ned till Tidan och inleder en tjejkväll på pizzerian och sedan en film framför soffan.

Jag får erkänna att min engelska lärare hade rätt när hon sa till mig i morse att dåliga dagar kan väl bara bli bättre? När jag vaknade var jag hur trött som helst och det hängde i halva dagen.

Min klasskompis låste in sina nyklar i skåpet och vi småtjurade tillsammans. Men nu är jag glad, men fortfarande trött. En förkylning är på intåg och en tuff vecka väntar. Får väl se när jag ramlar ihop.

Eftersom jag sitter på min skoldator har jag inga bilder direkt så... varsågoda, en av mina inperations bilder:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide