skoproblemen är över??

tog en sväng på staden med mamma efter skolan, hösten är här och det märks i luften.
Sommaren har varit helt fantastisk så det är nästan så att jag är sugen på att få lite höst nu med varma mysiga kläder och starka färger i träden.
Jag kan nog klassa hösten som den finaste årstiden, för jag älskar de oranga, röd och gula färgerna emot varanda!
Hela förra vintern gick jag i mina convears och raggsockar för jag vägrade att ta på mig något annat...
(är undeför samma sak med jackor, gillar inte dem^^)
Men idag så hittade jag ett par skor som jag bara blir mer och mer kär i! Kan vara så att jag tar och köper de nästa vecka! :D


799:-, DinSko

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Headerbilder från Wallpapers Wide